🇷🇺      🇺🇦

В чому різниця між типами парфумів

В чому різниця між духами, туалетною водою, одеколоном та парфумованою водою?

Основними складовими парфумів є вода, спирт високої очистки і різні концентровані ароматичні речовини. Різниця між парфумерною продукцією полягає в процентному відношенні основних складників.

Високою стійкістю відрізняються духи (parfum), в їх склад входить біля 20-30% ефірних композицій (масел), далі по низхідній йде парфумована вода — 10-20%, і туалетна вода, в склад котрої додають 5-10% ароматичних масел. Аромат якісних духів може з легкістю протриматися на шкірі від 5 до 10 годин, в той час як парфумована вода тримається біля 3-7 годин, а туалетна вода буде Вас радувати не більше 3 годин. Менше всього ароматичних концентратів використовується при виготовленні одеколону, де їх від 3 до 5%.

В Eau de Parfum (EdP) рівень концентрації масел значно вищий, ніж в Eau de Toilette (EdT), але сила аромату інколи залежить і від виробника, тому деколи EdT може бути інтенсивніше і яскравіше ніж EdP в інших виробників. 

Часто парфуми з однаковою назвою може містити різні концентрації і склад ароматичних елементів. 

Наприклад, щоб аромат з категорії EdT став більш освіжаючим і ніжнішим, ніж EdP, склад змінюється так, щоб в ньому було більше легких верхніх ароматів, котрі використовуються для виготовлення верхніх акордів чи зменшують кількість нижніх. 

Слова «extreme», «intense» або «concentrate» часто означають не тільки ароматичну концентрацію, але й вказують на аромати, які мають аналогію до базового акорду ароматичної композиції.

У парфумерії американського виробництва використовується COLOGNE, що ідентично до французького EdP чи EdT.

В чому основні відмінності в підходах при створенні чоловічих і жіночих парфумів?

Сильна стать, обираючи аромат, як правило, уникає квіткових, фруктових або ягідних нот, слідчо, більшість авторитетних парфумерних домів використовують деревні, трав'янисті і амброві будови, творячи унікальні композиції, на флаконах з якими, буде напис «for man».

Чоловічий парфум зазвичай представляють туалетною водою, яка набагато більш насичена і прямолінійна, ніж будь-яка жіноча туалетна вода. Відсутність на упаковці парфуму для чоловіків маркування «духи» багатьма виробниками пояснюється тим, що чоловікам набагато важливіше суть вмісту, його сенс, а не оформлення!

А ось у жінок зовнішній вигляд флакончика парфюмированной води може відігравати вирішальну роль при виборі з декількох вподобаних ароматів. Тому чоловічий парфум частіше продається у великих флаконах, а жіночі аромати рясніють різними варіантами оформлення, обсягів, концентрацій, сезонних і святкових виконань.

Кожен парфумер-кутюр'є, ціла індустрія маркетологів, мріють про те, щоб і прекрасні леді і чарівні дами, вибирали новий і новий аромат, періодично ностальгуючи за колишніми улюбленим парфумам.