🇷🇺      🇺🇦

В чому різниця між типами парфумів

В чому різниця між духами, туалетною водою, одеколоном та парфумованою водою?

Основними складовими парфуму є вода, спеціальний спирт і різні ароматичні речовини. Різниця між парфумерної продукцією полягає в процентному співвідношенні або концентрації основних складових.

Високою концентрацією відрізняються парфуми (parfum), в їх складі близько 20-30% ефірних і розчинних речовин (масел), далі по спадаючій слід парфумерна вода - 10-20%, туалетна вода, в її складі використовується 5-10% ароматичних масел. Найменше ароматичних речовин додається при виробництві одеколону, від 3 до 5%.

У Eau de Parfum (EdP) концентрація масел більше, ніж в Eau de Toilette (EdT), але стійкість і інтенсивність аромату не завжди від цього залежить.

Часто парфум з однаковим найменуванням може містити різну концентрацію і склад ароматичних речовин.

Наприклад, щоб аромат з категорії EdT став більш освіжаючим і барвистим, ніж EdP, композиція і концентрація змінюється так, що б у ньому було більше легких нот, які спочатку звучать в верхніх акордах або ж приглушується звучання нижніх.

Слова «extreme», «intense» або «concentree» часто означають не тільки ароматичну концентрацію, а й вказують на аромати, які мають лише аналогію до базового акорду ароматичної композиції і серйозно доопрацьовані.

У парфумерії для ринку США і Північної Америки частіше застосовується слово COLOGNE, що ідентично французькому EdP або EdT.

Чоловічий парфум зазвичай представляють туалетною водою, яка набагато більш насичена і прямолінійна, ніж будь-яка жіноча туалетна вода. Відсутність на упаковці парфуму для чоловіків маркування «духи» багатьма виробниками пояснюється тим, що чоловікам набагато важливіше суть вмісту, його сенс, а не оформлення!

А ось у жінок зовнішній вигляд флакончика парфюмированной води може відігравати вирішальну роль при виборі з декількох вподобаних ароматів. Тому чоловічий парфум частіше продається у великих флаконах, а жіночі аромати рясніють різними варіантами оформлення, обсягів, концентрацій, сезонних і святкових виконань.

Кожен парфумер-кутюр'є, ціла індустрія маркетологів, мріють про те, щоб і прекрасні леді і чарівні дами, вибирали новий і новий аромат, періодично ностальгуючи за колишніми улюбленим парфумам.